Tartalomjegyzék   |   Tárgymutató

4.10. Kör

4.10.1. 

A játékot körökre osztjuk.

4.10.2. 

Egy kör az előkészítő fázis kezdetétől a kör vége fázis végéig tart.

4.10.3. 

Azt a játékost nevezzük aktív játékosnak, akinek a köre tart.

4.10.4. 

A saját körében egyidejűleg lezajló események sorrendiségéről mindig az aktív játékos dönt.

4.10.5. 

A játék első öt körét minden játékos köteles számon tartani.
[Kiegészítés]

4.10.6. 

Ha egy szabály vagy lap a játék első körét, vagy a játék első X körét említi, ott ez alatt bármelyik játékos első körét, illetve bármelyik játékos első X körét érteni kell.
[Kiegészítés]

4.10.7. 

Fázisok elmaradása. Ha egy lap szövege szerint egy játékos (következő) körének bármely fázisa elmarad, akkor az erre a fázisra időzített, azaz ekkor bekövetkező hatások is elmaradnak.