Tartalomjegyzék   |   Tárgymutató

41. A kör vége fázis szakaszai

41.0. 

A kör vége fázis négy szakaszból áll, amelyek sorrendje nem cserélhető fel.

41.1. Első szakasz

. A kör vége fázis első szakaszában a játékosok felváltva használhatnak olyan képességeket, amelyek a kör végén működtethetők. Amennyiben egy ekkor működtethető képességnek költsége vagy feltételes módú szövege van, akkor annak használata nem kötelező.

41.2. Második szakasz

. A kör vége fázis második szakaszában létrejönnek azok a hatások, amelyek a szöveges leírásuk szerint a kör végén a játékosok döntésétől függetlenül, automatikusan aktiválódnak, illetve amelyeket ekkor kell végrehajtani. Ezek végrehajtása kötelező.

41.3. Harmadik szakasz

. A kör vége fázis harmadik szakaszában azok a lények és építmények, amelyek a kör folyamán sérülést szenvedtek el, maximális Ép-re, illetve maximális Sp-re kerülnek.

41.4. Negyedik szakasz

. A kör vége fázis negyedik szakaszában az aktív játékos lényei elveszítik védekezés bónuszukat, és ezzel egyidejűleg egyszerre megszűnik a kör végéig, vagy az adott körben érvényes valamennyi hatás. A védekezési bónusz megszűnéséhez, illetve az ekkor érvényüket vesztő egyéb hatásokhoz kapcsolódó további hatások már nem vizsgálhatók.
[Kiegészítés]

41.5. 

A kör vége fázis és ezzel együtt a kör ténylegesen akkor ér véget, amikor az aktív játékos bejelenti, hogy átadta a körét. Ezután közvetlenül a következő játékos köre kezdődik.