Tartalomjegyzék   |   Tárgymutató

120. Életjelző

120.0. 

Ha egy lényen életjelző van, és a lény kikerülne a játékból vagy gazdát cserélne, ehelyett le kell venni róla egy életjelzőt, és a lénnyel nem történik semmi.

120.1. 

Az életjelző képessége automatikus képesség, egyszeri hatás, és akkor lép működésbe, amikor a lény ténylegesen kikerülne a játékból, vagy ténylegesen gazdát cserélne.
[Kiegészítés]

120.2. 

Ha a lény Ép-vesztéstől kerülne a gyűjtőbe, az életjelző levételével egyidejűleg maximális életpontra gyógyul.

120.3. 

Ha a lényt valamilyen rajta lévő jelző hatása küldené a gyűjtőbe, az életjelző levételekor egyúttal ezeket a jelzőket is le kell róla venni.

120.4. 

Ha egy lényt egyszerre többféle rajta lévő jelző is a gyűjtőbe küldené, akkor egy életjelző egyszerre csak az egyik ilyen jelző hatásától védi meg.

120.5. 

Az életmentő cselekvések használata megelőzi az életjelző működésbe lépését.

120.6. 

Az életjelzőkre csakis azok a források hatnak, amelyek leírásában kifejezetten szerepel, hogy életjelzőre is hatással vannak.

120.7. 

Az életjelző nem működik a lény nem kényszerített áldozásakor; ha a lény költség kifizetéseként kerül ki a játékból, vagy költségként cserél gazdát; illetve akkor, ha a lény a harci fázisban harci képesség hatására vagy ütés következtében kerülne ki a játékból, vagy ezek hatására cserélne gazdát.
[Kiegészítés]

120.8. 

Az életjelző nem lép működésbe, ha a lény a saját hátránya miatt kerül ki a játékból, vagy amiatt cserél gazdát.